تعداد نفرات گروه:
۳-۲ دانش آموز
زمان:
۶۰ دقیقه
مفاهیم کلیدی:
فشار، کشیدن و حرکت
بررسی اجمالی:
همه دانش آموزان کارهایی برای جابجایی اشیا انجام می دهند. به عنوان مثال، آنها توپ را پرتاب می کنند و با ماشین های اسباب بازی، بازی می کنند، اما چقدر به این اعمال فکر می کنند؟ در این درس سرگرم کننده و عملی، از یک بازی (غلتاندن توپ) برای بررسی اینکه چگونه هل دادن و کشیدن بر حرکت یک جسم تأثیر می گذارد، استفاده خواهید کرد.
اهداف یادگیری:
اعمال را به عنوان هل دادن یا کشیدن دسته بندی کنید.
پیشبینی کنید که چگونه هل دادن و کشیدن، باعث شروع، توقف یا تغییر جهت حرکت یک جسم می شوند.
پیشبینی کنید که چگونه هل دادن و کشیدن با قدرت بیشتر باعث تغییر بزرگتری در حرکت یک جسم خواهد شد.
شما مجوز کافی برای مشاهده این صفحه را ندارید!
برای مشاهده این صفحه نیازمند شرایط زیر هستید:
حداقل امتیاز ۲۵ امتیاز